sobota, 10 stycznia 2015

Tag; Moje czytelnicze nawyki :)

Na blogu strasznie dawno nie było żadnego tagu, a sama czasem lubię je poczytać, bo dzięki nim można lepiej poznać autorkę bloga. Ten wypatrzyłam u Pauliny z bloga Zakochana w kolorkach, a że uwielbiam czytać to bardzo mi się spodobał.




Oto pytania do tagu.

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Nie mam konkretnego miejsca, chociaż lubię czytać w łóżku, albo na kanapie w salonie. Czytam raczej wszędzie gdzie mogę, nawet w wannie :), a na przykład w trakcie gotowania lub sprzątania, zakładam słuchawki na uszy i słucham książek :).


2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?

Zwykle używam paragonów, albo innych małych karteczek, lub zostawiam otwartą książkę, na ostatnio czytanej stronie.

 
3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału. okrągłej liczby stron?

Muszę koniecznie dość chociaż do końca rozdziału, a jeśli książka bardzo mnie wciągnęła często zarywam noc, żeby przeczytać ją do końca.
 
4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?

Tak, w przeciwnym razie czasem mogłabym paść z głodu, lub pragnienia :).

 
5. Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?

Muzyka zupełnie mi nie przeszkadza, ale często czytam też przy włączonym telewizorze.
 
6. Czy czytasz jedną książkę czy klika naraz?

Jeśli książka bardzo mnie zaiteresuje to zwykle czytam te jedną od początku do końca, ale jeśli nie to często zdarza się że zaczynam czytać dwie, trzy naraz.

 
7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?

Czytam nie tylko w domu, jeśli coś załatwiam i czekam w kolejce, wtedy czytanie znacznie skraca czas ;). Bardzo ułatwiają to elektroniczne wersje książek :).

 
8. Czytasz na głos czy w myślach?

W myślach, chyba że czytam dzieciom, wtedy wiadomo na głos :).

 
9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

Zdarza mi się tak, że czytam początek i zakończenie, a dopiero potem to co jest w środku. Czasem  także pomijam fragmenty książki, jeśli jest na przykład jakiś opis, którego przeczytanie nie wiele zmieni, a ja koniecznie, natychmiast muszę wiedzieć co będzie dalej.

10. Czy zaginasz grzbiet książki?

Zdarza się :).

Mam nadzieję, że tag Wam się spodobał, a może też się skusicie?

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...