piątek, 23 maja 2014

Moja walka z trądzikiem - mydło z nanosrebrem:).

Na mydło z nanosrebrem natknęłam się na wizażu, było tam polecane do skóry trądzikowej, pomyślałam więc, że to coś akurat dla mnie i przy najbliższej wizycie w aptece kupiłam je sobie.


Obietnice producenta:



 Skład: 



 Moja opinia:

Mydełko kupujemy w 500ml butelce z pompką z przezroczystego miękkiego plastiku. Ma płynną konsystencję i złoty kolor. Pachnie bardzo delikatnie prawie niewyczuwalnie.



Na etykiecie znajdziemy informację, że mydło oprócz łagodnych składników myjących zawiera aktywne substancje lecznicze, działa antyseptycznie, przeciwbakteryjnie, przeciwgrzybiczo i przeciwwirusowo. Całkiem nieźle prawda? Ale jak jest w rzeczywistości. Muszę Wam powiedzieć, że coś w tym jest bo przynajmniej w moim przypadku mydło rzeczywiście działa.

Problemy z trądzikiem nie dotyczą tylko twarzy, często wypryski pojawiają się także na plecach dekolcie i ramionach. U mnie właśnie tak się dzieje, przy czym najgorzej zwykle mają się plecy. Szczególnie w zimie miałam z nimi spory problem. Mydło z nanosrebrem postanowiłam sprawdzić właśnie na plecach, bo natknęłam się na opinie, że niektórym osobą mocno wysusza twarz, a gdy je kupiłam byłam w łaśnie w trakcie kuracji kwasami. Byłam mocno zaskoczona jego działaniem, bo już po paru pierwszych użyciach widziałam sporą różnicę. Wypryski goiły się i znikały praktycznie w oczach i z dnia na dzień było ich coraz mniej. W chwili obecnej moje plecy wyglądają całkiem dobrze, praktycznie wszystkie wypryski zniknęły, tak że spokojnie mogę założyć nawet bikini. Zostały jeszcze delikatne przebarwienia potrądzikowe. Od czasu do czasu jeszcze coś mi wyskakuje, ale jest to bez porównania mniej niż zanim zaczęłam używać  tego mydełka.  Ostatnio jako, że nie robię już złuszczania kwasami używam go czasem także do mycia twarzy. W moim przypadku mydełko nie wysusza nie podrażnia skóry, nie uczula. Jest na tyle delikatne, że nadaje się nawet do higieny intymnej. Często używają go też moje dzieci. Jeśli macie problemy z trądzikiem albo po prostu potrzebujecie antybakteryjnego mydełka to szczerze Wam je polecam. Oprócz wersji w płynie możecie też kupić mydełko w kostce.

Pojemność 500 ml. Cena ok 11zł

Znacie to mydełko ?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...