czwartek, 24 kwietnia 2014

Rexona Women, Aloe Vera - niestety nie dla mnie.

Dzisiaj będzie, krótko zwięźle i na temat, bo w tym przypadku nie ma się co rozpisywać.



Obietnice producenta:


Antyperspirant w sprayu Rexona Aloe Vera to kosmetyk, który da Ci komfort i kontrolę nad potem przez cały dzień, nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Skład oparty na wyciągu z aloesu przeciwdziała podrażnieniom skóry i sprawi, że pozostanie delikatna. Jednocześnie przez cały dzień będziesz czuła się świeżo, a przyjemny zapach pozostanie z Tobą na bardzo długo.

Skład:


Moja opinia:

Niestety nie polubiłyśmy się z tą akurat wersją Rexony i już Wam piszę dlaczego. Posiadam wersję w sprayu, bo wydawało mi się, że antyperspirant aplikowany w ten sposób lepiej u mnie zadziała.


Przede wszystkim w trakcie psikania wypada bardzo dużo białego pudru. Jak śnieg prawie :) i wszystko jest upaprane na biało. O nie pozostawianiu białych śladów na ubraniu, jak się możecie domyśleć również nie ma mowy. A już najgorsze jest to, że trakcie aplikacji ten pył wdziera mi się do nosa i buzi i jest to średnio przyjemne. Kiedy go używam staram się nie oddychać, a potem szybko uciekam w inne miejsce. Skuteczność w moim przypadku też nie jest powalająca. Początkowo byłam zadowolona z działania , pachy po nawet całym dniu były suche, a zapach przyjemny. Niestety po kilku dniach ciągłego używania przestaje działać tak dobrze i nie daje mi już poczucia komfortu. Z tego powodu odstawiłam go na jakiś czas, a dzisiaj użyłam znowu rano i wszystko do wieczora jest w jak najlepszym porządku. Sucho i zapach też bardzo przyjemny. W ogóle ładny świeży zapach, to duży plus tego antyperspirantu. Póki działa będę go po prostu używać i może uda mi się zużyć go do końca. Moja skóra chyba szybko przyzwyczaja się do antyperspirantów, dlatego dobrym rozwiązaniem powinno być używanie co kilka dni innego. Antyperspiran nie podrażniał mi skóry i nie powodował uczulenia.  Jednak przez ten pył, który muszę wdychać w czasie aplikacji, więcej się na niego nie skuszę.

Pojemność 150 ml. Cena ok 12 zł.

Używałyście aloesowej Rexony? Jak się u Was sprawdziła?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...