niedziela, 12 stycznia 2014

Złoto, miedź i brokat - czyli panokcie na bogato ;).

Ostatnio moje paznokcie wyglądają całkiem znośnie i nawet trochę urosły. Skorzystam więc z okazji i pokażę Wam kolejny lakier z błyskotkami, czyli Delia Las Vegas w kolorze L. 04.





Tym razem jak widzicie kolor jest miedziano złoty z różnokolorowymi kawałkami brokatu. Lakier kryje ładnie w sumie jeśli ktoś woli delikatny lekko transparentny efekt może zostawić już jedną warstwę. Pędzelek jest cienki, ale bardzo dobrze się nim maluje. Lakier dość szybko schnie, nawet przy kolejnych warstwach, a dla mnie to duży plus. 





Tak samo jak w przypadku czarnego piasku, który pokazywałam Wam ostatnio, nie powala trwałością. Chociaż muszę przyznać że brokat i tak trzyma się ciut dłużej niż piasek, jednak u mnie jest to maksymalnie do 2 dni. Zdjęcia robiłam na drugi dzień po pomalowaniu i niestety już widać delikatny odprysk. Co dziwne lewa ręka pozostała prawie nie tknięta, za to na prawej lakier zszedł prawie do połowy. Zmywa się o wiele lepiej niż piasek, chociaż ja w sumie nie musiałam go zmywać bo lakier sam zszedł. Niestety wychodzi na to, że lakiery Delia mimo, że kuszą swoim wyglądem, są strasznie nie trwałe. Z efektu na paznokciach jestem bardzo zadowolona, myślę że na imprezy do czarnej sukienki będzie  świetny.





Pojemność 11ml. Cena ok 6 zł.

Jak Wam się podoba? Lubicie od czasu do czasu taki błysk na paznokciach?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...