poniedziałek, 11 listopada 2013

Ulubione w październiku.

W tym miesiącu jestem trochę spóźniona z podsumowaniami . Na razie mieliście okazje przeczytać tylko o treningach w październiku. Dzisiaj natomiast chce Wam napisać o kosmetykach, po które nie tylko najczęściej sięgałam w minionym miesiącu, ale których używałam z prawdziwą przyjemnością i chętnie bym je kupiła znowu.



  • Eucerin Olejek Pod Prysznic dla suchej skóry. Bardzo lubię myje do ciała w formie olejku, bo świetnie sprawdzają się przy mojej przesuszonej skórze. Mam wrażenie, że ten olejek, nie tylko myje, ale też pielęgnuje i nawilża. Skóra po użyciu olejku nie jest ściągnięta i nie wymaga natychmiastowego użycia balsamu.  Olejek Eucerin dodatkowo pięknie pachnie, chociaż jest to kwestia dyskusyjna, bo z tego co czytam nie każdemu ten zapach odpowiada. Jest niesamowicie wydajny, używam go już drugi miesiąc i jeszcze nie doszłam nawet do połowy.


  • Lancome Teint Miracle, Podkład, Kreator Naturalnego Światła - Efekt Naturalnej, Perfekcyjnej Cery, SPF 15, kolor 010 beige porcelaine. Podkład przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej. Jest bardzo leciutki i beztłuszczowy. Wróciłam do niego teraz jesienią, kiedy moja skóra nie jest już taka opalona. Latem ze względu na dość jasny kolor nie mogłam go używać, więc stał i czekał na swoją kolej. Teraz zachwycił mnie swoją konsystencją, jest niesamowicie rzadki, prawie jak woda. Nic dziwnego, bo podkład jak informuje producent, zawiera 10 razy mniej pudrowych substancji wypełniających i wysoką koncentrację wody. Świetnie się rozprowadza i cudownie wygląda na twarzy. A co najważniejsze dla mnie, daje radę na mojej mieszanej, świecącej cerze. Jak tylko podleczę twarz po kuracji kwasami, zrobię dla Was pełną recenzję.

  • IsaDora Eye Shadow Trio, 82 Khaki Green. Potrójne cienie, wypiekane z dużą zawartością perłowych pigmentów. Bardzo intensywne i metaliczne, można ich używać na mokro i na sucho. Dobrze się je nakłada, są trwałe i są piękne napigmentowane. Są też bardzo błyszczące, przez co pewnie wielbicielką matu nie przypadną do gustu. Mnie natomiast oczarowały. Zobaczcie sami jakie są piękne.




Po co najczęściej sięgałyście w tym miesiącu? Pochwalcie się swoimi ulubieńcami :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...