wtorek, 3 września 2013

Ulubione w sierpniu :).

Dzisiaj w końcu było u mnie troszkę słonka i udało mi się zrobić parę zdjęć. Zapraszam Was więc na kosmetycznych ulubieńców miesiąca.


  • Joanna, Peeling Myjący Wiśniowy jest świetny, pięknie pachnie bardzo dobrze ściera jak na peeling myjący. Tak mi się spodobał, że kupiłam też wersję kawową i waniliową. Pełną recenzję wiśniowego możecie przeczytać tutaj Wiśniowy peeling myjący Joanna.

  • Nivea, Balsam Pod Prysznic. Miesiąc temu to wersja granatowa znalazła się w ulubieńcach, a w tym miesiącu zdecydowanie wolę wersję białą. Jak dla mnie ma o wiele lepszy zapach. Pełną recenzję możecie przeczytać tutaj Balsam pod prysznic Nivea - biała butelka. Wiem, że taka forma balsamowania nie wszystkim odpowiada, ale mnie bardzo przypadła do gustu.


  •  Lumene, Natural Code, Skin Perfector, Mineral Powder. Z tego co czytam jest to puder przeznaczony dla osób walczących z tłustą i błyszczącą cerą. Zawiera 98 % naturalnych składników. Zapewnia naturalne matowo-satynowe wykończenie.Redukuje produkcję sebum, działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie. Nie zawiera talku i nie blokuje porów. Puder dostałam od koleżanki, która ma suchą skórę. U niej efekt matujący był zbyt duży. Ja natomiast mam skórę raczej tłustą i na pewno świecącą i u mnie mat jest jak w sam raz :). Mam nadzieję, że dzięki niemu mój problem ze świeceniem się twarzy będzie chociaż trochę mniej kłopotliwy.



     
A jak jest u Was w sierpniu? Macie swoich ulubieńców? 

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...