sobota, 17 sierpnia 2013

Ostatnie zdobycze :) czyli zakupy muszą być ;).

Notka z denkiem już była, ale nie było żadnych nowości. Muszę to koniecznie nadrobić, bo jeszcze pomyślicie, że nic nie kupiłam w tym miesiącu ;). Nie ma może tego wiele, jednak moja kosmetyczka wzbogaciła się o parę drobiazgów.



Włosy:


  • Pinio 2w1 Bajeczna Czekolada - szampon i płyn do kąpieli w jednym wersja czekoladowa. Pięknie pachnie, dzieci go uwielbiają, a ja używam jako żelu pod prysznic. To już druga butelka pierwsza była w wersji truskawkowej.
  • Fructis Goodbay Damage - szampon do włosów zniszczonych z rozdwojonymi końcówkami. Z tego co widzę to nowość ciekawe jak się sprawdzi.
  • Fructis Color Resist - odżywka wzmacniająca do włosów farbowanych i z pasemkami.
  • Farmona Radical - serum witaminowo ziołowe do włosów zniszczonych i wypadających, miniatura 40ml.

Ciało:



  • Joanna Naturia Peeling Myjący - wygładzający z wiśnią, mówię Wam co za zapach warto go kupić tylko po to, żeby sprawdzić jak pachnie. Jest też zadziwiająco mocny jak na peeling myjący.
  • Bobini  2w1 Szampon I Płyn Do Kąpieli - miniatura 50 ml. Świetnie się sprawdza na wyjazdy.
  • Apart Żel Pod Prysznic - z mleczkiem kokosowym i prebiotykami, bardzo fajnie pachnie, również miniatura 50 ml.
  • Farmona Nivelazione Krem Do Stóp - ochrona i regeneracja krem do stóp 4w1. Chroni przed grzybicą, otarciami naskórka, wygładza i odświeża. Kupiłam na spróbowanie bo w wakacje zdarza mi się bywać na basenie czy nad wodą, a wtedy lepiej używać czegoś ochronnego na stopy. Miniatura 30ml, ale już po kilku użyciach widzę, że będę musiała kupić pełnowymiarowe opakowanie.
Twarz:


  • Uroda Melisa Płyn Micelarny - do cery delikatnej. Oczyszcza łagodzi i pielęgnuję, używałam toniku z tej serii i koniecznie chciałam, też wypróbować płyn micelarny.
  • Galenic 3 miniatury - Krem na dzień z spf 15 nawilżająco- energetyzujący, krem na noc wygładzająco relaksujący i maseczka błyskawicznie nawilżająca .
  • Lumene Puder Mineralny- puder jest matujący, użyłam go już parę razy i wygląda na to, że się polubimy.

Perfumy:



  • Fm nr 358, zapach całkiem przyjemny, zobaczymy czy się przekonam.

 Jak Wam się podobają moje zakupy ? Używacie może któryś z tych kosmetyków?

Mam jeszcze jedną prośbę możecie mi polecić krem z filtrem do cery mieszanej?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...