czwartek, 30 maja 2013

Rossman - 40% - w końcu i ja dałam się skusić ;).

Do tej pory trzymałam się dzielnie, jednak w ostatnim dniu szaleństwo rossmanowej promocji dopadło i mnie. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że byłam bardzo rozważna i do zakupów podeszłam minimalistycznie. Może troszeczkę przyczynił się do tego fakt, że nie miałam możliwości wybrać się do Rossmana i o zakupy poprosiłam koleżankę. Może, też dlatego, że akurat tego co chciałam już nie było. Chociaż nie, na pewno nie ;). Poprosiłam między innymi o jasny lakier do paznokci i różową pomadkę, a cień to już pomysł koleżanki, zresztą bardzo udany :).



  • Lovely Color Mania w kolorze 341. Delikatny nudziak, na paznokciach jaśniejszy, niż na zdjęciu. Jak informuje producent z satynową poświatą.


  •   Podwójny cień do powiek Intense Effect Manhatan Latte Me Too 29W/11A.  Zestaw dwóch cieni -  jeden w kolorze jasnego beżu ze złotą teksturą, a drugi w kolorze starego złota.

 
  • Eliksir nawilżająca pomadka do ust od Wibo w kolorze 05. Tej pomadki jestem szczególnie ciekawa, bo chyba wszyscy już ją mają i nie widziałam jej niepochlebnych recenzji.



Zakupy chodź niewielkie bardzo mnie cieszą, zwłaszcza, że ich koszt to ok 20zł. Mogę się troszkę mylić bo nie znam dokładnej ceny cienia Manhatan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...