środa, 10 kwietnia 2013

Nowości w kosmetyczce! W końcu i w moje ręce wpadło essence.

Ostatnio w Super Pharm pojawiła się mała szafka z essence, o którym do tej pory mogłam tylko czytać bo obejrzeć na żywo nie było gdzie. Naczytałam się o błyszczykach Stay Matt i miałam ochotę sobie sprawić jeden z nich. Niestety z tej serii była tylko jedna jedyna sztuka i to akurat mocna czerwień. Lubię czerwień i bardzo mi się podoba, ale na kimś, na sobie jakoś się nie mogę przekonać. Miałam też nadzieję na bazę pod cienie, ale były wykupione. Jednak essence koniecznie chciałam wypróbować, więc do koszyka wpadła paletka czterech cieni do smokey eyes, w pięknych szarawych brązach plus jaśniutki beżyk do rozświetlania.






Swatch kolorów wygląda tak:


Potestuję je trochę, żebym mogła o nich powiedzieć coś więcej i pokażę Wam niedługo jak wyglądają na oku.

Do koszyka wpadł też czarny eyeliner w pisaku. Do tej pory nie używałam eyelinera w tej formie, więc byłam go bardzo ciekawa. Czytałam o nim pozytywne opinie, a na dodatek w tej chwili mam tylko eyeliner w granatowym kolorze, który nie do wszystkiego pasuje.



Eyeliner ma bardzo precyzyjną i wygodną końcówkę, dzisiaj robiłam nim pierwszy raz kreski i nie miałam z tym żadnego problemu. Myślę, że byłby świetny dla początkujących. Ma mocny czarny kolor i spokojnie można nim zrobić nawet cieniutkie kreseczki.





Koszt obu produktów to niecałe 12 zł. Mam nadzieję, że oba okażą się dobre i nie będę żałowała zakupu.

Z kosmetyków wzięłam jeszcze lakier do paznokci w kolorze dość mocnego pudrowego różu, który świetnie pasował do nowego t-shirtu :).

 



Lakier kupiony w Vero Modzie kosztował całe 2 zł. Panie z Vero Mody bardzo go zachwalały i za tę cenę nie było co się zastanawiać. Kolor ma śliczny, mam go już na paznokciach od wczoraj i jak na razie trzyma się dzielnie. Trzeba było nałożyć trzy warstwy, ale schnie dość szybko.





Możliwość wypróbowania essence bardzo mnie cieszy, napiszcie mi proszę jeśli mieliście okazję używać tych kosmetyków.

Chcecie post o pielęgnacji dłoni?? :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...