wtorek, 2 kwietnia 2013

Na ratunek cerze z problemami, czyli za co lubię Effaclar DUO...

Pewnie myślicie, że to nic wielkiego znaleźć dobry krem :). Zaznaczam dobry, nie cudowny, wspaniały, czy taki, który by się chciało kupić ponownie. Dla mnie nie jest to prosta sprawa. To jasne, że każdy chciałby mieć kosmetyk, z którego byłby po prostu zadowolony. Firmy prześcigają się w produkcji cudownych kremów. Oczywiście wszystkie polepszają wygląd cery, dzięki nim wypryski znikają, a skóra jest idealnie gładka i matowa. Tylko niestety nie moja. Mam cerę mieszaną, wrażliwą, kapryśną :) ze świecącą strefą T, a od jakiegoś czasu także trądzikową i potrzebowałam kremu, który by sobie z tym poradził. Po przeczytaniu wielu opinii wybór padł na Effaclar Duo i jak się możecie się domyślać - nie zawiodłam się :).



  

Opis producenta     

    
Krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu. Eliminuje zapalne zmiany trądzikowe (krostki, grudki). Odblokowuje zatkane pory. Do skóry ze skłonnością do trądziku.

Właściwości
 
EFFACLAR DUO to kompletny produkt do pielęgnacji skóry, który łączy 4 składniki aktywne działające na dwa główne objawy pojawiające się na skórze skłonnej do trądziku: Poważne miejscowe zmiany skórne: niacyna i pirokton olaminy do walki z rozprzestrzenianiem się bakterii i wyeliminowania niedoskonałości. Pory zatkane łojem: kombinacja kwasu LHA i kwasu linolowego odblokowuje pory, usuwając jednocześnie nagromadzone w nich martwe komórki tworzące te zatory. Te aktywne składniki w połączeniu z kojącą, niedrażniącą woda termalną La Roche-Posay zmniejszają zaczerwienienie.
Formuła bez parabenu. W rezultacie pory są oczyszczone. Nawet najbardziej poważne niedoskonałości znikają. Skóra jest gładsza i bardziej oczyszczona. Trwałe przywrócenie równowagi, aby odzyskać wszystkie właściwości zdrowej skóry.

Skład

Aqua, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sacrosinate, Ammonium Polycaryldimethyltauramide, Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Nylon-12, Zinc PCA, Linoleic Acid, Pentaerthrityl Tetra-di-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Caprylyl Glycol, Piroctone Olemine, Myristyl Myristate, Porassium Cetyl Phospgate, Glyceryl Stearate SE, Parfum.

Moja opinia

Krem zamknięty w estetycznej i bardzo wygodnej tubce zakończonej wąskim dziubkiem, co pozwala na precyzyjną aplikację.  




Konsystencja żelowa, nietłusta zapach dla mnie ledwo wyczuwalny, typowy dla kremów aptecznych.




Wchłania się szybko, nie pozostawia na skórze żadnego filmu. Ze względu na zawarte w kremie kwasy używam go na noc. Jeśli czasem zdarzy mi się użyć też na dzień, nakładam na niego krem BB z wysokim filtrem. Moim największym problemem są rozszerzone pory, nierówności na czole, na brodzie i w okolicach linii szczęki. Z wypryskami radzi sobie znakomicie - znikają w ciągu nocy albo stają się znacznie mniej widoczne. Nowe pojawiają się bardzo sporadycznie. Przy większych problemach można dodatkowo stosować go punktowo. Już po 3 tygodniach stosowania skóra stała się wygładzona, nierówności zniknęły, a pory się oczyściły, lecz niestety zmniejszyły się tylko minimalnie. Twarz jest rozjaśniona, uspokojona a do lustra zaglądam bez leku ;). Stosuję go na całą twarz, a czasem dodatkowo na policzki jeszcze krem nawilżający, bo tutaj skóra lubi się przesuszyć.
U mnie krem nie spowodował okresowego pogorszenia stanu skóry, o którym mówi producent, chociaż z każdym dniem używania skóra oczyszcza się coraz bardziej. Jest też niesamowicie wydajny - używam go około 1,5 miesiąca i starczy jeszcze na długo. Na pewno kupię go ponownie. 

Opakowanie zawiera 40ml kremu, cena około 43zł. 

Mam w planach krem nawilżający na dzień do cery mieszanej, po sukcesie Effaclaru myślę o czymś z La Roche, ale ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła. Może mi coś poradzicie? :)
Ciekawa jestem Waszych opinii o kremie.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...